Zamówienia publiczne

06.12.2024r. Obsługa i pielęgnacja boiska w Wiślicy przy ul. Stadionowej

Zaproszenie do składania oferty na zamówienie, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotyvh

 

Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji w celu rozeznania rynku zaprasza do złożenia oferty cenowej na obsługę i pielęgnację boiska w Wiślicy przy ul. Stadionowej.

 1. Opis przedmiotu usługi

Ogólna obsługa i konserwacja boiska będzie polegać na:

  • systematycznym koszeniu boiska,
  • utrzymaniu ładu i porządku na płycie boiska i wokół niego,
  • naprawie płyty boiska po treningach i meczach,
  • nawożeniu boiska nawozami sztucznymi dostarczonymi przez Zamawiającego,
  • wykonywaniu zabiegów pielęgnacyjnych murawy boiska,
  • naprawie sprzętów i wyposażenia.

Obsługa meczy i treningów

  • przygotowanie boiska do rozgrywania meczy (malowanie linii, założenie siatek na bramki) zgodnie
    z terminarzem rozgrywek,
  • obsługa meczy piłkarskich (otwarcie terenu boiska, szatni, sprzątanie szatni), nadzór nad boiskiem, zamknięcie boiska i wyłączenie oświetlenia po zakończonych treningach i rozgrywkach,

W celu koszenia trawy na boisku oraz terenów przyległych Wykonawca będzie korzystać z własnego sprzętu (kosiarki). Koszt paliwa do kosiarki pokryje Wykonawca.

Wywóz i utylizacja odpadów biologicznych powstałych lub zebranych w wyniku wykonywania zamówienia (skoszonej trawy, zebranych liści) - we własnym zakresie i na własny koszt.
2. Termin wykonania usługi: od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.
3. Informacja o ofercie:

  • niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz  ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zastrzega sobie możliwość unieważnienia opublikowanego ogłoszenia, niewyłonienia oferenta bez podania przyczyn oraz modyfikacji ogłoszenia do końca terminu składania ofert,
  • niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy,
  • składający ofertę musi prowadzić działalność gospodarczą w tym zakresie,
  • oferta za realizację zadania, powinna zawierać:

w zakresie ogólnej obsługi i konserwacji boiska

  • miesięczną cenę ryczałtową (netto),

w zakresie obsługi meczy i treningów

  • koszt obsługi 1 meczu i koszt obsługi 1 treningu,
  • Zamawiający przewiduje możliwość rozwiązania umowy za wypowiedzeniem,
  • ofertę należy złożyć na adres: Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Górecka 2A, 43-430 Skoczów lub przesłać drogą elektroniczną na adres so@basendelfin.pl 
    4.
    Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
    5. Termin złożenia oferty: do dnia 27.12.2024r. do godziny 15:00.
    6.
    Przegląd ofert Przegląd złożonych ofert nastąpi 30.12.2024r. W przypadku wyboru oferty, oferent zostanie poinformowany.
    7. Informacji udziela: Matlak Jolanta – tel. 33 853 18 20 wew.113

06.12.2024r. Konserwacja dźwigu osobowego

Zaproszenie do składania ofert na zamówienie, którego wartość nie przekracza  kwoty 130 000 złotych

 Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zaprasza do złożenia oferty cenowej (rozeznanie rynku) na konserwację dźwigu osobowego.

1. Opis zamówienia usługi

Przedmiotem oferty są przeglądy konserwacyjno-naprawcze dźwigu osobowego (wyprodukowanego przez firmę PUHP „Pilawa” w Kołobrzegu - 3 przystanki, 3 dojścia, udźwig 630 kg) w Krytej Pływalni „Delfin”, 43-430 Skoczów, ul. Górecka 2A, zgodnie z Instrukcją konserwacji i obsługi elektrycznych dźwigów pionowych oraz przepisami Urzędu Dozoru Technicznego.

2. Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.

3. Informacja o ofercie:
a) oferta powinna zawierać cenę za 1 miesiąc świadczenia usługi i warunki konserwacji,
b) pisemną ofertę należy złożyć na adres: Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji Górecka 2A, 43-430 Skoczów lub przesłać e-mailem na adres so@basendelfin.pl,
c) niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz  ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
d) niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy,
e) Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zastrzega sobie możliwość unieważnienia opublikowanego ogłoszenia, niewyłonienia oferenta bez podania przyczyn oraz modyfikacji ogłoszenia do końca terminu składania ofert,
f) Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.

4. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.

5. Termin złożenia oferty: do dnia 18.12.2024r.

6. Przegląd ofert:

Przegląd złożonych ofert nastąpi 19.12.2024r. W przypadku wyboru oferty, oferent zostanie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

7. Informacji udziela: Matlak Jolanta – tel. 33 853 18 20 wew.113.

05.12.2024r. Dostarczanie środków do uzdatniania wody basenowej

Zaproszenie do składania ofert na zamówienie, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych

 W ramach rozeznania rynku Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zaprasza do przesłania oferty cenowej na zaopatrywanie w środki do uzdatniania wody.

 I. Opis przedmiotu oferty:

Przedmiotem oferty jest dostarczanie niżej wymienionych produktów:

Lp.

Nazwa środka

Szacunkowe roczne zużycie

1.

Środek do ciągłej dezynfekcji wody basenowej zawierający ok. 15% aktywnego chloru – płynny

17500 kg

2.

Środek do obniżania pH wody zawierający ok. 50% kwasu siarkowego - płynny

1300 kg

3.

Środek do koagulacji (chlorek wodorotlenku glinu) - płynny

3300 kg

4.

Środek do zwalczania alg, grzybów i bakterii w wodzie basenowej

210 kg

 Na wymienione środki chemiczne wymagany jest Atest Państwowego Zakładu Higieny oraz karty charakterystyki. Realizacja dostawy w ciągu 3 dni od telefonicznego zgłoszenia zamówienia, własnym środkiem transportu na koszt Dostawcy. Pojemniki na środki do uzdatniania wody winny być szczelnie zamknięte i właściwie oznaczone. Przy każdej kolejnej dostawie Dostawca odbiera puste pojemniki po środkach.

II. Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.

III. Informacja o ofercie:

  1. Oferta powinna zawierać cenę jednostkową (netto) za 1 kg wraz z wyszczególnieniem proponowanych środków chemicznych.
  2. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz  ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  3. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
  4. Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zastrzega sobie możliwość unieważnienia opublikowanego ogłoszenia i niewyłonienia oferenta bez podania przyczyn oraz modyfikacji ogłoszenia do końca terminu składania ofert.
  5. Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.
  6. Zamawiający przewiduje możliwość rozwiązania umowy w przypadku wyłączenia obiektu Krytej Pływalni „Delfin” z użytkowania.
  7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres: Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji,
    Górecka 2A, 43-430 Skoczów lub przesłać e-mailem na adres so@basendelfin.pl.

 IV. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.

 V. Termin złożenia oferty: do 30.12.2024r. do godziny 15:00.

VI. Przegląd złożonych ofert nastąpi 02.01.2025r. W przypadku wyboru oferty, oferent zostanie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

 VII. Informacji udziela: Jolanta Matlak – tel. 33 853 18 20 wew. 113.

05.12.2024r. Służba w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (p. poż.)

Zaproszenie do składania ofert na zamówienie, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych

W ramach rozeznania rynku Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zaprasza do przesłania oferty cenowej na świadczenie kompleksowej usługi polegającej na wykonywaniu zadań służby w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (p. poż.).

1. Opis przedmiotu usługi

Przedmiotem usługi jest:

  • wykonywanie zadań należących do służby bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z art. 23711 Kodeksu pracy, które obejmują czynności wskazane w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2023, poz. 1465 z późn. zm.)
  • pełnienie funkcji doradczej, organizacyjnej i kontrolnej w zakresie ochrony przeciwpożarowej wynikającej z art. 4, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r, o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity: Dz.U. 2024 poz. 275),
  • przeprowadzanie obligatoryjnych szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP oraz p.poż. dla pracowników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 2024 1327 z późn. zm.), bez względu na ilość osób,
  • przygotowywanie sprawozdań z zakresu korzystania ze środowiska,
  • sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
  • tworzenie wszelkich wymaganych prawem instrukcji BHP,
  • analiza konieczności wykonywania badań środowiska pracy,
  • współdziałanie w reprezentowaniu SOSiR podczas kontroli: Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Straży Pożarnej,
  • przeprowadzanie 4 razy w roku kompleksowej kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad bhp. oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej,
  • organizowanie próbnych ewakuacji oraz sporządzanie odpowiednich raportów,
  • opracowywanie i aktualizowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego (2 obiekty – 2 instrukcje),
  • przygotowanie pracowników do prowadzenia akcji ratowniczej,
  • opracowywania dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy w Skoczowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji.

 2. Termin wykonania usługi: od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.

 3. Informacja o ofercie:

a) oferta powinna zawierać cenę (netto) za 1 rok (w rozbiciu na miesiące),

b) każdy oferent składający ofertę zobowiązany jest:
prowadzić czynną działalność gospodarczą,
posiadać aktualny wpis do rejestru placówek kształcenia ustawicznego,
posiadać ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej w zakresie wynikającym z art. 4 ust. ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r, o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity: Dz.U. 2024 poz. 275),
udokumentować doświadczenie zawodowe w zakresie zamawianej usługi w ostatnich 3 latach w zakładach pracy zatrudniających powyżej 20 osób.
c) do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, że:
Wykonawca zapoznał się z warunkami zapytania ofertowego i nie wnosi do nich uwag,
Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i dysponuje odpowiednią bazą do wykonania przedmiotu zamówienia,
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia.
d) niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz  ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
e) niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy,
f) Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zastrzega sobie możliwość unieważnienia opublikowanego ogłoszenia, niewyłonienia oferenta bez podania przyczyn oraz modyfikacji ogłoszenia do końca terminu składania ofert,
g)
ofertę należy złożyć na adres: Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Górecka 2A, 43-430 Skoczów lub przesłać drogą elektroniczną na adres so@basendelfin.pl .

 4. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena

 5. Termin złożenia oferty: do 18.12.2024r. do godziny 15:00.

 6. Przegląd ofert

Przegląd złożonych ofert nastąpi 19.12.2024r. W przypadku wyboru oferty, oferent zostanie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

 7. Informacji udziela: Jolanta Matlak – tel. 33 853 18 20 wew. 113.

05.12.2024r. Wykonywanie badań mikrobiologicznych i parametrów fizykochemicznych wody basenowej w Krytej Pływalni „Delfin”

Zaproszenie do składania ofert na zamówienie, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych

Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji w celu rozeznania rynku zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonywanie badań mikrobiologicznych i parametrów fizykochemicznych wody basenowej w Krytej Pływalni „Delfin”.

I Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pobór próbek i wykonywanie badań mikrobiologicznych
i parametrów fizykochemicznych wody basenowej w Krytej Pływalni „Delfin”, 43-430 Skoczów, ul. Górecka 2A (trzy niecki basenowe oraz prysznice), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach (tekst jednolity: Dz. U. z 2022r. poz. 1230).

II Termin wykonania zamówienia: od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.

III Informacja o ofercie:

  1. Na usługi będące przedmiotem oferty Laboratorium musi posiadać akredytację Polskiego Centrum Akredytacji na wykonywanie każdego badania odpowiadającemu metodykom referencyjnym analiz wody na pływalniach określonych w załączniku nr 4 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach (tekst jednolity: Dz. U. z 2022r. poz. 1230) zwanego dalej rozporządzeniem.
  2. Laboratorium będzie samodzielnie pobierać próbki wody basenowej do badania,
    w miejscach ustalonych z Zamawiającym.
  3. Wykonawca, w razie konieczności będzie pobierał próbki wody poza ustalonym harmonogramem, w tym również w dni ustawowo wolne od pracy – soboty, niedziele
    i święta (czas reakcji na pobranie próbek wody od chwili zgłoszenia - do 24 h). Badania wykraczające poza zakres ilościowy przedstawiony w załączniku nr 1, rozliczane będą
    w oparciu o ceny określone w złożonej ofercie.
  4. Zamawiający przewiduje możliwość rozwiązania umowy w przypadku wyłączenia obiektu z użytkowania.
  5. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres: Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Górecka 2A, 43-430 Skoczów lub przesłać e-mailem na adres so@basendelfin.pl.
  6. Oferta powinna być wykonana w formie pisemnej i zawierać co najmniej podane niżej dane:
  • dane oferenta,
  • nazwę przedmiotu zamówienia,
  • datę sporządzenia oferty,
  • odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
  • cenę ofertową za realizację zadania, zawierającą:

- cenę jednostkową każdego badania,

- koszty dodatkowe potrzebne do realizacji zadania (np. koszty materiałów, dojazdów, transportu próbek itp.),

- cenę całkowitą wykonania zadania.

W cenie całkowitej wykonania zadania należy podać wartość netto i podatek VAT. Oferent nie zobowiązany do naliczania podatku VAT powinien przedstawić , oświadczenie o braku takiego zobowiązania.

  1. Minimalną przewidywaną ilość badań oraz częstotliwości i terminy pobierania próbek przedstawiono w Załączniku nr 1.
  2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty poświadczające posiadanie akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji na wykonywane badania.
  3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, że:
  • Wykonawca zapoznał się z warunkami zapytania ofertowego i nie wnosi do nich uwag,
  • Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i dysponuje odpowiednią bazą do wykonania przedmiotu zamówienia,
  • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia.
  1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz  ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
  3. Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zastrzega sobie możliwość unieważnienia opublikowanego ogłoszenia i niewyłonienia oferenta bez podania przyczyn oraz modyfikacji ogłoszenia do końca terminu składania ofert.
  4. Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.

IV Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.

V Termin złożenia oferty: do 18.12.2024r. do godziny 15:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

VI Przegląd ofert

Przegląd złożonych ofert nastąpi 19.12.2024r. W przypadku wyboru oferty, oferent zostanie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

VII Dodatkowych informacji udziela: Jolanta Matlak tel. 33 8531820 wew. 113.

Pliki do pobrania:

  • Załącznik nr 1

06.11.2024r. Odśnieżanie parkingów przy Krytej Pływalni

Zaproszenie do składania ofert na zamówienie, którego wartość nie przekracza  kwoty 130 000 złotych

 Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zaprasza do złożenia oferty cenowej (rozeznanie rynku) na odśnieżanie parkingu przy Krytej Pływalni „Delfin” w Skoczowie ul. Górecka 2A oraz parkingu przy pawilonie sportowym na Stadionie Miejskim, ul. Sportowa 6, 43-430 w sezonie zimowym 2024/2025.

 1. Opis zamówienia usługi

1) Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie:

a) parkingu przy Krytej Pływalni „Delfin” ul. Górecka 2A, 43 – 430 Skoczów, w tym:drogi dojazdowej od ul. Góreckiej, parkingu przed wejściem głównym do budynku pływalni, parkingu bocznego, drogi dojazdowej do zaplecza z tyłu budynku pływalni,

b) parkingu przy pawilonie sportowym na Stadionie Miejskim, ul. Sportowa 6, 43-430 Skoczów.

2) Usunięcie śniegu nastąpi przez zgarnięcie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości parkingu. Zgarnięty śnieg nie może utrudniać ruchu pojazdów oraz pieszych.

3) Odśnieżanie w/w parkingów należy wykonać w porze nocnej, jednak w razie konieczności, także o innej porze dnia.

4) Raport wykonanego odśnieżania podpisywać będą, każdorazowo po wykonaniu usługi pracownicy technicznej obsługi basenu dyżurujący całodobowo.

5) Do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca użyje własnego sprzętu.

 2. Termin wykonania zamówienia: od 18.11.2024r. do 31.03.2025r.

 3. Informacja o ofercie:

a) oferta powinna zawierać cenę za 1 godzinę świadczenia usługi,

b) pisemną ofertę należy złożyć na adres: Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji Górecka 2A, 43-430 Skoczów lub przesłać e-mailem na adres so@basendelfin.pl,

c) niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz  ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

d) niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy,

e) Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zastrzega sobie możliwość unieważnienia opublikowanego ogłoszenia, niewyłonienia oferenta bez podania przyczyn oraz modyfikacji ogłoszenia do końca terminu składania ofert,

f) Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.

4. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.

5.Termin złożenia oferty: do dnia 15.11.2024r. do godziny 12:00.

6. Przegląd ofert: Przegląd złożonych ofert nastąpi 15.11.2024r. o godzinie 12:30. W przypadku wyboru oferty, oferent zostanie poinformowany.

7. Informacji udziela: Matlak Jolanta – tel. 33 853 18 20 wew.113.

25.09.2024 Informacja o wynikach naboru - Główny księgowy

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowiesko urzędnicze Główny księgowy w Skoczowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji

Pliki do pobrania:

  • Informacja o wunikach naboru

6.09.2024r. Nabór na stanowisko - Główny Księgowy

Dyrektor Skoczowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji

ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Główny księgowy

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji

43-430 Skoczów, ul. Górecka 2A

 

II. Określenie nazwy kierowniczego stanowiska urzędniczego, na które prowadzony jest nabór:

Główny księgowy

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Pełny etat lub inny na podstawie porozumienia stron

 

III. Wymagania niezbędne:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne.
  5. Wykształcenie wyższe.
  6. Osoba kandydująca na stanowiska Główny księgowy musi spełniać jeden z poniższych warunków:
    - posiadać ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadać co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub
    -
    posiadać wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub
    - posiadać certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

IV. Wymagania dodatkowe.

  1. Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: rachunkowość, finanse, ekonomia i sześcioletni staż pracy w księgowości.
  2. Preferowane doświadczenie na stanowiskach związanych z wykonywaniem zadań opisanych w pkt. 5.
  3. Preferowane doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w samorządzie terytorialnym.
  4. Znajomość ustaw: o finansach publicznych, rachunkowości, pracownikach samorządowych.
  5. Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej.
  6. Znajomość przepisów dotyczących gospodarowania mieniem jednostki.
  7. Umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych.
  8. Preferowana znajomość funkcjonowania zakładu budżetowego.
  9. Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, samodzielność i dokładność.
  10. Umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi (Windows, Excel, Word, programy finansowo-księgowe).

V. Zakres wykonywanych zadań.

  1. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej.
  2. Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
  3. Zatwierdzanie do realizacji przedłożonych rachunków i zestawień.
  4. Wystawianie czeków i przelewów na przedłożone rachunki i zestawienia.
  5. Sporządzanie sprawozdań i bilansów finansowych.
  6. Rozliczanie inwentaryzacji okresowych.
  7. Współdziałanie w opracowywaniu projektów planów finansowych.
  8. Uzgadnianie propozycji zmian planów finansowych.
  9. Sporządzanie okresowych sprawozdań z wykonywania powierzonych zadań.
  10. Bieżąca znajomość przepisów, instrukcji i aktów normatywnych dotyczących całokształtu spraw finansowo-księgowych.
  11. Prowadzenie dokumentacji VAT.
  12. Znajomość i obsługa programu administracyjnego.
  13. Utrzymywanie ładu organizacyjnego i dokumentacyjnego.
  14. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
  15. Zgłaszanie wniosków i propozycji usprawnień organizacyjnych na powierzonym odcinku pracy.

 VI. Wymagane dokumenty.

  1. Podpisany własnoręcznie życiorys (CV).
  2. Podpisany własnoręcznie list motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie bip.skoczow.pl (zakładka Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji – oferty pracy).
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty).
  5. Kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu pracy na stanowisku objętym naborem lub które mają wpływ na ocenę doświadczenia zawodowego kandydata tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu.

Kandydat zakwalifikowany do rozmowy powinien posiadać przy sobie do wglądu oryginały dokumentów o których mowa w punktach 4 i 5.

  1. Oświadczenie o:
    -
    posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    -
    pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    -
    niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
    stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu.
  2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji.
  3. Podpisana informacja RODO dla kandydata do pracy w Skoczowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji.

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W Skoczowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu niepełnosprawnych
w miesiącu sierpniu br. był niższy niż 6%.

VIII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

  1. Miejsce pracy: ul. Sportowa 6, 43-430 Skoczów.
  2. Stanowisko pracy: biuro na II piętrze, bez windy.
  3. Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę i urządzeniach biurowych.
  4. Praca na podstawie umowy o pracę na pełny etat lub inny na podstawie porozumienia stron.
  5. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa a art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
    w trakcie trwania umowy na czas określony zawartej na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy osoby te są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

 

IX. Termin i miejsce składania dokumentów.

Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do 17 września 2024r. do godziny 15:00. w biurze (I piętro) Skoczowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Górecka 2A, 43-430 Skoczów (budynek Krytej Pływalni „Delfin”) lub wysłać pocztą (liczy się data wpływu do SOSiR) na adres: Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 43-430 Skoczów, ul. Górecka 2A, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego księgowego SO.111.2.2024” ze wskazaniem imienia, nazwiska nadawcy.

Dokumenty, które wpłyną do Skoczowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

X. Informacje dodatkowe.

  1. Informacja o kandydatach, którzy zostali zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji oraz
    o terminie rozmowy rekrutacyjnej będzie udzielana dnia 18 września 2024r. od godziny 13:00 do godziny 15:00 pod nr telefonu 338531820 wew. 113.
  2. Informacja o ostatecznym wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Skoczowie w zakładce Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji – oferty pracy.
  3. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W okresie tym ww. osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru, a po upływie tego terminu ulegną zniszczeniu.
  4. Zastrzega się, że Dyrektor Skoczowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji może w każdym czasie, bez podania przyczyn zakończyć postepowanie kwalifikacyjne bez wybrania kandydata.

Pliki do pobrania:

  • Kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie_GK_SOSiR
  • Oswiadczenie_kandydata_GK_SOSiR
  • Oswiadczenie_RODO_SOSiR
  • Klauzula_informacyjna_RODO_SOSiR

26.07.2024r. Informacja o wyniku naboru na stanowisko - Kierownik pływalni

W nawiązaniu do ogłoszenia z dnia 3.07.2024r. dotyczącego naboru na stanowisko Kierownika pływalni, Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji informuje, że po analizie złożonych ofert nie wybrano żadnego kandydata na proponowane stanowisko .

3.07.2024r. Nabór na stanowisko - Kierownik pływalni

Dyrektor Skoczowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ogłasza nabór kandydata na stanowisko: Kierownik pływalni – 1 etat

 I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na stanowisko:

1) obywatelstwo polskie;

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;

4) wykształcenie minimum średnie,

5) co najmniej 4-letni staż pracy;

6) znajomość przepisów z obszarów działania obiektów pływalni, finansów publicznych, Kodeksu Pracy, BHP, ustawy zamówień publicznych;

7) niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwa karno-skarbowe;

8) nieposzlakowana opinia.

II. Wymagania dodatkowe:

1) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika obiektu;

2) obsługa komputera i znajomość programów biurowych;

3) mobilność i dyspozycyjność czasowa;

4) kreatywność w myśleniu i działaniu, solidność i samodzielność;

5) umiejętność pracy w zespole.

III. Dodatkowym atutem będzie:

1) znajomość zagadnień eksploatacji krytych pływalni;

2) znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników;

3) umiejętność planowania i organizacji pracy.

IV. Zakres podstawowy wykonywanych zadań na stanowisku:

1) pełnienie funkcji kierownika Krytej Pływalni „Delfin” w Skoczowie;

2) prowadzenie wewnętrznej dokumentacji technicznej obiektu oraz planowanie rocznych kosztów jego funkcjonowania;

3) działania związane z promocją i marketingiem obiektu;

4) nadzór nad utrzymaniem pływalni we właściwym stanie technicznym, sanitarnym, p.pożarowym;

5) zapewnienie utrzymania wymaganej jakości wody basenowej;

6) terminowe zabezpieczenie obiektu w niezbędne dla procesów technologicznych materiały, środki chemiczne i inne;

7) odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób korzystających z pływalni;

8) zarządzanie zasobami ludzkimi i właściwe planowanie pracy;

9) przygotowywanie informacji statystycznych, sprawozdań i wniosków dla Głównego Księgowego i Dyrekcji;

10) bieżąca współpraca z UDT, SANEPID i innymi instytucjami w związku z funkcjonowaniem obiektu;

11) organizowanie i współorganizowanie imprez sportowych realizowanych przez SOSiR;

12) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.

V. Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg wzoru znajdującego się w ogłoszeniu);

2) życiorys (CV);

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

4) kserokopie posiadanych świadectw pracy;

5) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;

6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (wg wzoru znajdującego się w ogłoszeniu);

7) oświadczenie kandydata potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku (wg wzoru znajdującego się w ogłoszeniu);

8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, (wg wzoru znajdującego się w ogłoszeniu);

9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. 

 

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez użycie zwrotu „za zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.

Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane czytelnie przez kandydata.

Oferty niekompletne (nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych danych i dokumentów) oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu na złożenie ofert.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie w Krytej Pływalni „Delfin”, ul. Górecka 2A, 43-430 Skoczów lub pocztą na powyższy adres z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Pływalni” w terminie do dnia 22.07.2024 r. Decyduje data wpływu oferty.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni do 26.07.2024r. indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej SOSiR w Skoczowie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

 

VI Uwagi

Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnego kandydata.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12

LOKALIZACJA